Mys-kväll.

Hejsan.
Hur är de med er? (Varför fortsätter alla "småbloggare" att fråga de. De är ändå aldrig nån som svarar haha. Jaja, kanske denna gången?)
Vet att jag inte lagt ut bild på naglarna än. De krånglar lite med bilder för tillfället. Ska försöka lägga upp så snabbt jag bara kan.
Idag har jag iallafall jobbat till kl 3 sen har jag bara vilat lite. Snart ska jag hem till syrran och kolla handbollen och film. Verkar som hon ska laga till någon mat också. Inte dåligt!
Lina är fin.Troligen finast faktiskt. Om man tänker efter så är hon min äldsta vän, tillsammans med Johan då. De är ganska tryggt att ha de så. Lina, jag älskar dig!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Lina

Åhh syrran! Älskar dig också! Men bilden suger! :)

2009-01-25 @ 10:48:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0