Anjas Favorit-bloggare.

Bloggvärlden är hetare än någonsin, varesig de är en lite miniblogg som min eller en av de största i Sverige. De pratas bloggar och bloggare överallt och därför tänkte jag lista min favoriter. Så här kommer dom:






1. Allas vår Kissie. Läst Kissies blogg i ungefär ett år. jag tror faktiskt bruden har mycket mer koll än vad de verkar som. Hon är absolut min favorit, just för att hon inte bryr sig. Hon bara skriver utan att tänka. De är underhållande!
kissies.se



2. Ja, jag är tråkig jag vet. Men Blondinbella är verkligen riktigt bra. Inte konstigt att hon ligger där hon ligger på listan.
Blondinbella.se



3. Sofi Fahrman. Absolut den bästa modebloggen! Mycket bilder och många uppdateringar. Grymt bra blogg!
Aftonbladet.se/sofismode



4. Nils! Nisse, nisse, nisse. Ja, helt rätt. Blondinbellas kära pojkvän. Han är ful, udda och aning ärligare än sin flickvän vilket är både intressende väckande och roligt.
Storstadspojken.se



5. På min femteplats kommer Natacha Peyre. Detta är dock ingen blogg jag läser dagligen men den är alltid bra uppdaterad och relativt underhållande. Lättläst och med mycket bilder. De gillar vi.
Improveme.se/natacha



Vilka gillar ni?


Kommentarer
Postat av: Patricia

Jag gillar http://anijas.blogg.se/, tihih



Dock alldeles för lite fyllebilder i den!

2009-01-06 @ 14:40:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0