Helgen

Hejsan på er.
Idag är jag ledig, vilket är mer än välkommet eftersom jag jobbade till kl 17 i lördags. Efter de så blev de lite fest me Marija. Björket stod på agendan, jippie haha. Vi gör iallafall de bästa av de. Inne på Björket träffar vi Frida, Oskar å Richard. Resten av kvällen består sen av dans, dans och åter dans. Blev faktiskt en ganska lyckad kväll. :)
I Söndags åkte jag och Martin sen hem till mamma och pappa för att laga mat till dom. Blev kyckling med soltorkade tomater och fetaost, mums! Va också ute och gick i de skånska skogarna, väldigt underhållande. Sen bar det hemåt och läggdags.
Nej nu ska jag laga lite mat till mig och Martin som kommer hem snart. Blir potatismos (riktigt) och chickenbits!
Lägger ut bild på ett par nya skor som jag inhandlade i lördags senare.
PUSS




Marijas outfit! Rawr. Min kommer kanske senare om ni har tur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0