Helgen.

Hejsan.
Längesen jag skrev ett riktigt inlägg så jag tänkte göra de nu. Har inte så mycket att göra ikväll. Martin är hos sina vänner och jag är alldeles för trött för att göra något seriöst. Därför sitter jag hemma och kollar på Lets Dance. Funderar på att hitta nån film att kolla på med. Verkligen sugen på att se Grease 2 men hittar inte den någonstans. Jaja, får väl leta lite till.
Imorn är de jobb som står på schemat. DinSko mellan 10-15, kom gärna in och hälsa på. :) På kvällen ska jag hem till Vittsjö. Blir pizza och lite fotboll. Mamma och Pappa är i Sälen men Johan, Lina och min kusin Erik. Erik föräldrar är också med. De är ju så att de ska åka Vasaloppet på Söndag, ja inte mamma och pappa utan Lina, Johan och Erik. Så duktiga. Funderade ett tag på att åka med och kolla men insåg snabbt att de kommer ta massa, massa timmar och då orkar jag inte stå ute. Usch. Men jag önskar dom de största lycka till som finns! <3
Söndag ska nog också spenderas i Vittsjö. ut och gå lite och så. Så denna helgen kommer bli väldigt lugn och skön. :D
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0