Grynet, vilken kvinna!

Hejsan.
Ikväll har jag varit sjukt duktigt. Martin jobbar sent denna veckan och då är de så jobbigt att laga mat. Men idag tog jag tag i de och lagade, som för mig är mer avancerat än för andra, kokt potatis och fiskpinnar. Detta serverade jag med en utsökt smörsås bestående av smält smör haha.
Och inte nig med detta. Efter maten bakade jag. :O Martin fyller år på Söndag och vi ska ha hans familj här så jag passade på att baka lite. Blev en drömtårta, riktigt, riktigt god. Till och med Martin var imponerad.
Iallafall till de jag skulle skriva om. Grynet, är de bara jag som glömt henne föe en kort stund? Så underbar. Satt och kollade på youtube och hittar henne. Verkligen helt sjukt bra.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0