Dagens inköp.

Köpte en Ipod idag. Så jävla najs! Sitter och lyssnar på den och sjunger såklart. Martin skrattar åt mig. :( Imorn blir de jobb på Walk on och på Fredag Ecco. På Lördag är de Walk on igen och på kvällen företagsfest hemma hos bossen med alla tjejerna från K-stad. Perfekt att ha de nu när jag sak börja så kommer man med i "gänget" direkt. Blir troligen utgång i K-stad också, grand tror jag var bestämt. Får väl se om vi småttingar kommer in haha. Men de ska nog gå bra.
Söndagen består troligen av bakfyller med mest speciellt är att Martin fyller 23 år. Så de blir kalas här. Det förklarar denna veckans bakande. Ska bli mysigt. Mamma och Pappa kommer med så nu är de seriöst till max. Jag tycker om de. Jag tycker om dig!
Och en annan mycket speciell person fyller år idag. Min Marija Teofilovic, min älskade älskade bästa vän! De finns ingen som du! Grattis Älskling!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0