4 månader och nyrenoverad lägenhet.

Ibland säger Martin att de känns som vi varit ihop i 10 år. Då skrattar jag alltid och hoppas innerligt att han menar de på ett bra vis. I verkligheten har vi bara varit ihop i 4 månader. 4 underbara. Tack för att jag får vara din!
Lägenheten är nu äntligen färdig. Eller nästan iallafall. Lite nya möbler och en fontvägg ska också upp. Man kan undra om jag bor här eller inte. Men vi planerar iallafall tillsammans, får väl se hur de artar sig.
För övrigt hatar jag mitt hår. Fruktansvärt mycket. Ingenstans kan de färga de så vitt som jag vill ha de. Färgen har gått ur nu igen så de är gult. Funderar på att färga de brunt bara för jag blir så trött  på de.
Imorn väntar jobb sen blir de bio och restaurangbesök med bästis. Mys, mys!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0