Beroende? Haha.

God morgon läsare.
Sorry att jag inte skrivit på ett tag. Kommer  mer fram över. En hel del roliga grejor som händer nu när de snart är jul ju.
Iallafall jag har insett att jag har köpt 11 par skor sen jag började på Walkon i maj. Är de bara jag som tycker de är ganska mycket? Haha, eller de vet jag att de inte är. Mamma tycker knappt de är roligt att kolla på de jag köpt längre och Martin bara skrattar och skakar på huvudet. Men jag använder iallafall alla, nångång åtminstonde ;)
Tänkte lägga ut bilder på allihopa ikväll eller imorgon.
Ikväll ska jag mysa med världens bästa, Marija, Patricia och Richard. Kommer bli bäst.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Patricia

LOVE!

2008-11-13 @ 11:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0