Värme.

Ack va varmt det är.
Igår passade vi ju Malin, Kennys lilla-syster. Käkade tacos när jag kom, gott. Senare gick vi tre ut på en promenad. Malin fick för sig att bada så vi tog cyklarna till Sparrsjön. Asså Mala, de känns verkligen som en sommarby. Typ skitlite folk och alla känner alla. Allting var gammalt. Typ gamla skolan, gamla smedjan och gamla affären. Ingenting var kvar. Fan jag tycker faktist de är synd att folk flyttar från småbyarna. M de verkligt små. Inte som Blondinbella som typ anser att endast Sthlm är en stad i Sverige. Iallafall de jättesmå som typ Vittsjö, Bjärnum och Mala. ja de tycker jag är synd iallafall.
Idag har jag käkat Kina-mat. Massor gott!
Nu kom Emil och vi ska snart och kolla fotboll borta på IP. Även Fredde joinar då. Ikväll ska jag leka med Frida. Ska käka pizza och lite så. Sen ska jag hämta M i stan och så ska vi sova här.
Ps, inga bilder för tillfället eftersom mamma fick med sig kameran till stugan.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0