Uppdatering!

Såå nu ska jag äntligen uppdatera.
I onsdags va jag och Marija ju och kollade på Spine i K-stad. Men först gick vi lite i stan. Jag lämnade tillbaka jeansen som gått hål på knät och fick pengarna till baka. Köpte även ett linne på  MQ, sjuk snyggt. Hann dock inte prova de så när jag kom hem och skulle prova sen så satt de inte alls bra så jag ska lämna tillbaka de också. Iallafall tillbaka till Spine. Konsterten var på Barbacka. Mest vänner och familj som var och kollade eftersom de va deras allra första spelning. Jag tyckte dom gjorde de skitbra!
fter spelningen tog vi tåget till Hlm där M väntade på mig på stationen. Vi gick hem till honom och lagade mat, jag var mer delaktig än man kunde tro. :) De blev pasta med kycklingfilé och gorgonzolasås, MUMS. Detta avnjöts på i solen på balkongen. Sen kollade vi världens bästa program, TopModel! M somnade nästan men jag njöt till max. Sen bar det av ut på balkongen igen, denna gången i mörkret. Mysigt. Somnade sköönt senare!
Torsdag. Upp vid halv 11 för att infinna mig på frisörsalongen vid kvart i. Ny behandling av håret. Blev mycket bättre nu, skönt. Min frisör påminde också mig att jag ska springa Vårruset på måndag. Ojoj hur ska de gå? Mer om de i senare inlägg. Efter färgningen bar det av till Vittsjö där jag jobbade hos Pappa. Sen skulle jag träna dans med Marija. Shit va varmt det var. Jag höll på att dö! Åkte hem till M igen efter träningen och mest tog de lugnt. Jag beställde lite Kina-mat, friterad kyckling och nudlar. Hmm, om du läser detta M så ät inte upp resten, de är mitt ;)
Somnade där igen men eftersom han skulle jobba kl 5 åkte jag hem ganska tidigt och de är därför detta inlägget kommer på en ganska konstig tid.
Ska upp och jobba kl 8 hos Pappa. Vid 11 ska jag träffa Marija i stan för lite lunch bla. Börjar jobbar på Walk on kl 13. Ska bli roligt. Ikväll ska jag och Marija passa Kennys syskon, eller mest Malin. Undra hur detta kommer gå haha?
Lägger in lite bilder från kvällen.
PUSS

image62

                     


    



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0