Reunion gånger två.

Hejhej.
Fikade med Jessica på Sjöstugan idag. Verkligen mysigt. beställde varsin våffla med glass. Dock fick jag vanilj när jag ville ha choklad men men jag är inte den som är den. Jessica och jag pratade ut om alla vi hatade jo, ja de va en del haha. Sen helt plötsligt var kl redan halv åtta och jag och Patricia skulle kolla fotboll i Markaryd som började kl 7. Så de va bara att skynda sig hem, byta bil och bege sig.
I Markaryd blev jag uppdaterad om Patricias liv. Läängesen vi sågs. Men de ska de bli ändring på! Imorn eller på onsdag blir de k-stad eftersom mina nyinköpta acne-jeans redan gått hål på knät.
Emil var duktig och M också!
Nu ska jag planera morgondagen.
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0