Mors-dag is coming up.

Hejsan.
Dagen har varit najs. Gick upp hyfsat tidigt idag eftersom M börjat klaga på hur mkt jag sover. Vi bestämde oss därför att nu skulle vi upp senast kl 10, och så blev de. En liten runda på stan där M hämtade ut sina EM-biljetter sen en snabb runda på maxi för att inhandla makaroner och picknick-korg. När vi kom "hem" lagade vi mat, stuvade makaroner och korv. Jag visade en av mina dolda talanger och briljerade med stuvningen haha.
Vid fyra mötte jag upp Lina i stan. Målet för dagen var att hitta en morsdagpresent men också present till henne eftersom hon fyller 24 på söndag. Blev iaf en Lailas mat bok till mamma till Lina hittade jag inget. :( Men de löser sig nog ändå. Förslag får gärna lämnas. Runt 500 kr. Johan och jag delar.
PUSS

image113


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0