Lalapudding och Photoshop :O

Puhh, precis kommit hem. Jobbade hela dagen på pappas företag idag, eller iallafall mellan 8 och halv 3. Mycket bra gjort Anja! De var faktiskt sjukt roligt idag. Massa och göra och jag och Johan bara fjantande oss. På middagen sprang vi runt och hoppade på gräset och hade stå-på-händer-tävling. Jag stod snyggast men han längst :(
Efter jobbet snabbade jag mig hem och duschade och fixade håret å så. Sen bar det av in till Hlm där jag skulle träffa Jeppe. Han hade fått presentkort och pengar i 20-års present (förresten har jag skrivit alldeles för lite om att han fyllt 20, GRATTIS MISE) som skulle spenderas. Meen inget hittades. Illa. Jesper berättade dock att han fått massa mat av sina vänner i present och bland annat chokladpudding. Eftersom Jesper inte är speciellt förtjust i detta erbjöd jag självklart mig att äta upp den, som den goda vän jag är! Annars chillade vi mest. Tills Jesper kläckte ur sig att han hade Photoshop. Jag har aldrig använt detta och beordrade honom genast att visa hur man gör. Han fixade mitt hår brunt lite snabbt bara för att se ur de ser ut. Funderar nämligen på att färga de så. Sen skulle jag hem.
Orkar itne skriva mer nu haha. LOVE

image47

De var jobbigt å vispa för hand.

image48

Jesper fick hjälpa mig :)

                    
Kräng                              Ont i magen                     Lalapudding                  Shrek?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0