Keds.

Vilken dag! Vädret är ju helt sjukt. Jobbade lite hos pappa imorse sen bar till av mot Hlm där jag träffade Marija. Vi klagade på hur varmt det var och hur vi ville gå i shorts med bruna ben. Köpte nytt nagelack, mitt svarta var slut. Sen gick vi inom Walkis där jag köpte mina efterlängtade Keds. Sjukt snygga. Jag lunchade på Madrix. Marija drack smootie. Vi hann också med ett snabbt besök på biblioteket där Marija lånde ljudböcker för hon ska lära sig franska, haha. Träffade mise-Patricia också :D Sen skulle jag jobba. Äntligen hemma och sjukt trött! Ska snart hem till Kenny där vi ska passa Malin. Ska bli mysigt. Ska hem till M senare.
Mamma och pappa åkter till stugan idag igen. Asnajs! Älskar att vara hemma själv :)
PUSS

image73

Marija och jag i fönstret haha

image74

Lunch på Madrix

       

Kommentarer
Postat av: Patricia den snygga

Haha, tack för den bilden ;P

2008-05-10 @ 09:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0