Heeelgen

Sorry har inte skrivit på hela helgen. Har helt enkelt inte orkat. Men nu ska de bli ändring.
Börjar med Lördagen. M och jag åkte ju som sagt till Gränsbygden där han fynade ett stavmixer till sin mamma i morsdag present. Sen bar det a till Skärsjövallen där vi än en gång fick se markaryd sjunka ihop i andra. Riktigt tråkigt! På Skärsjö träffade jag också Emil som varit i Danmark två dagar i rad och inhandlat allt som kan behövas inför Siesta.
Grillning blev de när vi kom hem. Emil joiade också. Skitgott blev de. Men jag hade en exellent grillmästare så de va ju itne så konstigt. Senare kom min älskling Marija och hennes älskling Kenny på besök. Melodifestivalen heela kvällen. Fy fan va de sög! De enda som va roligt va Björn, jag höll på att dö av skratt.
När de andra åkt hem kollade jag och M på Kärlekens språk, verkligen bland de sämsta jag sett. Vi stängde av efter 30 min. Låg uppe och pratade till 4 sen somnade vi äntligen. Då ringer telefonen 2 ggr. Jag får sinne som vanligt när jag blir väckt men lugnade ner mig ganska snabbt.
PUSS


tydligen så funkar inte bilder. lägger in så fort de går.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0