Fredagen

Godmorgon!
Fredagen skulle spenderas mycket lugnt hemma själv eftersom mamma och pappa är i stugan. Shit va jag trivs att "bo" själv. Måste verkligen flytta!
Ja iallafall, kl 21.30 ringer Emil mig och tycker att jag ska följa med på fest. Markaryd va stället haha. Men jag är inte den som är den så efter lite snabb konsultering med M om kläder bar det av.
De va förfest hos någon Jessica. Vi kom väl vid lite över 23 så en del drog då men de va iallafall trevligt. Vi gick till något som måste vara Sveriges minsta uteställe. Helt sjukt! Men vi skrattade mest åt hela grejen. När vi kom hem lagade jag utsökt mat till Emil, snäll som jag är. :)
Snart ska jag kolla fotboll. Mycket sådan idag. Första Vittsjö kl 14, en halvlek för att sen åka till Markaryd och matchen som börjar 15 och snabbt hem å se sista halvleken me HIF som började kl 16.
LOVE

image23
Jag och Maaarkus

image25
Emil och Markus hittade något ytterst intressant.


Spegelbilder is the shit ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0