Amerikanska släktingar.

Midsommar snart. Va händer då? Joo mina släktingar från Usa kommer hit. Shit aldrig träffat dom innan. Eller jo men då va ja så liten att jag inte kommer ihåg något. Iallafall de ska blir riktigt roligt.
Men de jag funderar på just nu är ett mail ja ska skicka till dom. Nämligen sjukt sugen på ett par klänningar på www.forever21.com som ligger i Usa. Problemet är att de är sjukt dyrt att ta in dom i Sverige med frakt och tull och sånt så jag tänka be väldigt snällt om mina släktingar kan ta över dom hit till mig. Självklart beställer jag allt härifrån så de kommer hem skickat till dom. De enda de behöver göra är att ta med dom till Sverige. Åhh jag hade blivit så glad. En klänning som ingen annan har på midsommar, iallafall ingen här. Underbart!
PUSS

image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0