American gangster, rawr!

Godkväll
Åkte in till stan ikväll för att se på film med M. Vi skulle egentligen äta thai-mat men bestämde oss för att ta pizza istället. Muums. Men först bar det av till Videomix (nej, jag kommer inte börja kalla de hemmakväll) där vi skulle hyra film. Storfilm var bestämt men istället  blev det American gangser. Första 30 minuterna pratade jag konstant och hängde inte alls med. Sen halvsov jag resten typ. Men som tur var hade jag trevligt sällskap som påpekade när jag borde lyssna och förklarade oklarheter. Tack. Och tack för en mysig kväll.
När jag kom hem såg jag att Persson skrivit på msn. Har han data i Gahna? :S Jag började nästan gråta. Saknar honom massor och hoppas som fan att han har det bra och trivs.
Nu ska jag göra en macka. Mamma och Pappa kom hem idag ju så nu är kylen full igen. :)
LOVE misar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0