Så trevligt.

Statistiken går uppåt igen. Så glad man blir. Välkommna :D
Ska försöka uppdatera mer igen. Bara blivit mycket tid i Hässleholm på sistone men jag ska skärpa mig jag lovar.
Idag har jag städat mitt rum. Snart ska jag städa min bil är de tänkt. Amerikanarna kommer ju imorgon. Lite nervös är man ju allt. Värsta är att jag inte får sova min säng. :( Tydligen ska mamma coh pappa ha den eftersom Tracy och hans fru Lori ska sova i deras. Så jag får slagga hos Martin. Inte de sämsta de heller. Men att byta min 1.60 mot hans 1.20 suger faktiskt en del. Nehepp, får väl fortsätta med bilen nu.
Kom gärna med förslag om vad jag sak skriva om. :)
PUSS snyggingar!

Kommentarer
Postat av: elin

ha en bra kväll :)

2008-06-16 @ 19:39:21
URL: http://elinwiberg.blogg.se/
Postat av: Patricia den snygga

Jag vill läsa mer om ditt sexliv!

2008-06-16 @ 21:29:09
URL: http://kissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0