Min kaka

Fin va? :D Jag är grymt stol över mig själv! Shit va jag uppdaterar dåligt förresten. Riktigt illa. Jga har jobba i k-stad hela förra veckan och i mån och tis. I mån var jag dessutom på ecco-kurs i Klagshamn. Mycket lärorikt. I dag och på fre och lör ska jag jobba i stan som vanligt. På Fredag kväll är också grillkväll inplanerat hemma hos emilia b. Mys. På Lördag blir det självklart också fotboll. Vet nte riktigt var jag ska se den dock. Funderar på Kings, hade varit roligt. På Söndag fyller Ella år. Jag och Lina köpte en riktigt bra present idag. :) Nee nu ska jag hem till Martin, just de, inga mer M här inte. :D
PUSS




En del valnötter haha.

Kommentarer
Postat av: erika

Åååh, ser jättegott ut. Recept?

2008-06-20 @ 15:17:41
URL: http://erikajuh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0