Lördag

Hejsan
Igår va de utgång som fan. Frida och Martina kom över vid halv 8 för en "fördrink" (gosh jag låter som en sthlmare). Sen begav vi oss till Emil för lite förfest. Mycket snack, lite minnen, dricka och en del folie (?) senare skulle vi bege oss mot bussen. Stress, stress, stress men vi hann iallafall. Väl på Björksäter, usch jag vet, träffade jag en mycket hängiven bloggläsare med namn Oskar. Alltid lika trevligt. Glöm inte mig när du är 30. ;)
Annars va de inte mycket roligare än vanligt. Något underligt hände, vet inte rikigt vad egentligen. Hoppas de inte hänt nåt mellan oss för jag klarar mig inte utan dig. Du är min sexigaste vän ever!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Emil Mattisson

vad hände? :S

2008-06-30 @ 14:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0