Sommar.

De är sommar och jag tänker för mycket. Dessutom skriver jag för mycket. Hoppas fan ni tycker de är underhållade för detta är jag.
Jag mår sådär. Ibland är de perfekt ibland inte. Jag blir så trött på männiksor som är fega. För fega för att säga till eller bryta något som bara går på rutin. Jag orkar inte med människor som jag inte kan lita på. Jag är trött på folk som så fort något inte går som de ska bryter en relation. Eller om nåt går för bra, med någon annan. Jag vill gärna att folk är ärliga. Berätta rakt ut istället för att hålla inne på något. Jag tycker inte om männiksor som är som helt olika olika dagar.
De är sommar och jag tänker och skriver för mycket.

Kommentarer
Postat av: Pizzabloggen

Den är inte så jättefin tycker jag,d et är typ en standard mall grej.. ska fixa till den när tid finnes. du måste kolla http://urkhole.blogg.se den har vi hållit på med längre

2008-07-31 @ 20:19:10
URL: http://pizzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0