Sol och bad.

Hejsan
Annars har min dag sett ut ungefär så här. Sov hemma inatt, första natten på mkt länge. Martin sov också hos mig så jag vaknade kl 6 av att han klocka ringde och han skulle åka till jobbet. De va bara att snällt vinka av honom.
Vaknade igen vid 10. Mamma, Lina och jag hade bestämt oss för att åka till Åhus och bada. Shit va skönt de var i solen. Lite brun blev man allt även om Martin påstår att jag mest är röd.
Egentligen hade vi sen planerat att åka med pappi och kolla på HIF-Gais men istället blev de hemma kväll i VIttsjö där mamma och Lina lagat god mat. Mums. Fotbollen sågs på tvn och jag är så sjukt glad att jag slipper kolla på Razak mer, tröttsam snubbe.
Nu har jag precis duschat. Snart ska vi sova. Tänk mitt jag har blivit till vi. :D
PUSS


Kommentarer
Postat av: E

Glad för din skull:) <3

2008-07-04 @ 17:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0