Helgen

Hejsan
Efter jobbet i Lördags åkte jag hem till Vittsjö för lite kvalitetstid med mammi och pappi. Grillning stod på menyn. Åh va gott de va att få de riktigt grillat med beasås (ja, för mig kommer de alltid heta de) nypotatis och sallad. Mums.
På kvällen kollade vipå film. Mamma skrattade så hon grät till Mrs Doubtfire och även jag tyckte den va rolig. Brukar hata den filmen egentligen men så längesen jag såg den att den blev bra igen. Runt 12 kom Martin till Vittsjö efter att ha varit på inflyttningsfest. Vi kollade då på American History X och gick och la oss runt kl halv 3.
På Söndagen hade vi bestämt att vi skulle spela fotboll. Jag var mest rädd att Martin hade höga förväntningar på mig. Men de gick bra :) Runt kl 4 åkte mammi, pappi jag och Martin till teboden i Stockhult. Shit va de låter bonnit. Men de är så mysigt där. Vi fikade och myste. På kvällen blev de Batman begins med Martin, Charlie och Gustav. Mycket trevigt.
PUSS    ps bilden är tagen från dn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0