Sämst?

Jag är verkligen sämst. Istället för att gå och träna vilade jag lite sen åkte jag och Lina och handlade sen hem till henne. Lyckades slå ner en hel flaska sweet chilisås på golvet så vi fick börja med att städa upp den. Va iallafall väldigt trevligt med henne. Så vibestämde oss för att åka till Väla imorn. Ja, jag vet. Jag va där igår, med de är min fristad, mitt andra hem. Jag älskar Väla och jag älskar Lina.
Sedan begav jag mig till Mandy. Te på balkongen. Genomgång av "de gamla vanliga" så att säga. Gillar verkligen att hänga lite med henne, snygg som hon är. Ja, jag umgås bara med snygga människor!
Nu ska ja uppdatera mig i bloggvärlden sen tänkte jag ta en bild på stövlarna så ni ska få se dom.
PUSS


Sis och jag i Italien på Prada. Lika?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0