Recension av Festivaldax.

Min första festivaldax som jag riktigt kommer ihåg var de året jag skulle börjar ettan. Festivalen var veckan innan vi skulle börja så de var ett ypperligt tillfälle att festa med sin gamla högstadiekompisar dvs bengan and the gang.
Jannica, som var min bästa vän, och jag hängde mest den kvällen. Kommer ihåg att vi kom in på Kingan, endast 16 år gamla. Vi var mycket stolta över detta. Väl inne på Kingan bjöd vår gamla lärare oss på öl. De kändes underligt men samtidigt väldigt tufft haha.
Min nästa festival som jag har något att berätta om var förra året. Fredag hängde jag mest med Emil och hans "gäng". Umgicks med lite gamling med dålig smak på skor och annat trevligt. Lördagen blev desto hårdare. Anja blir av med sina vänner och får för sig att ta en shot och en cider i varje bar hon går förbi. De var en del. Ungefär när bussen gick mot Vittsjö låg jag i Patricias knä med hennes spindelmannenmask på en parkbänk. Den parkbänken skulle bli vår sov plats. Polisen kom dock och de var inte lika förtjusta i vår idé. Vi försökte få dom att köra oss till Vittsjö men icke.
Ca halv fem får Marija ett samtal av en mycket nöjd Patricia. "Marija, vi har fixat skjuts hem till dig nu. Vi åker med polisen." Borde kanske tillägga att Marija inte var hemma utan hos Kenny. Vi åkte alltså hem till Marija och sov och träffade Ulrik, iaf jag.
På morgonen kommer Ana in och säger till att bussen går om en halvtimme. Vi sprang från Ljungdala till bussen. Bakfyllan var inte borsta förrens på Tisdagen.
Iår har dock inget så intressant hänt. Därför överväger jag att stanna hemma ikväll.
Ha de så roligt snyggingar!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Patricia den snygga

Fina fylle-minnen!

2008-08-09 @ 21:33:11
URL: http://kissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0