Onsdag.

Hejsan.
Blev Väla med David idag. Köpte ett par stövlar till hösten. Brukar alltid vara så att mina favoriter tar slut så snabbt så därför köpte jag dom redan idag. Ett par från Vagabond i färgen Brandy. Love, love, love! Köpte också ett par jeans ifrån HM. Orkade inte prova dom i butiken så jag bara tig den storleken jag har och köpte dom. De satt perfekt när jag väl kom hem. Najs, najs!
Senare ikväll åkte jag hem till Marija där hon och Patricia lagade köttfärs. I väntar på att Richard skulle dyka upp så sjöng vi lite kanon (stavning?).
Nu är jag iallafall med min Martin igen och vi ska börja på vårt maraton med Potter-filmer. Pure Love.
Visar inköpen imorn.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0