Nu börjar mitt nya liv!

Haha hur många gånger har jag sagt det? Iallafall ska jag inte äta något skit denna vecka. Inget godis, chips, donkan eller läsk. Tror ni de kommer gå? Börjar lite lagom med en vecka iallafall. Försökte börja med en hyfsat nyttig middag idag.
Träningen på tisdag har blivit uppflyttad eftersom jag glömde mina fotbollsskor hemma.
Ikväll var jag och Martin i K-stad och kollade Markaryd. Kostade 70 jävla spänn att komma in. Fy fan. Förlorade gjorde de också. Trist som fan.
Resten av veckan ser ut så här:
Imorn-kväll te-mys med Amanda.
Onsdag: Kolla Eva Rydberg i Helsingborg med mamma och pappa.
Torsdag: Käka och umgås me Davve.
Fredag: Mys med Martin.
Lördag: Mys med Martin + kolla Liverpool med Martin.
Söndag: Loppis i Ballingslöv. :D

PUSS


Kommentarer
Postat av: Patricia den snygga

Haha, potatissallad är ju inte nyttigt någonstans.

2008-08-11 @ 21:59:34
URL: http://kissie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0