Ibland önskar jag..

Ibland är de tröttsamt att folk bryr sig så mycket. Innan knde jag skriva precis va jag ville i bloggen men nu är de lite fler som läser och tar åt sig. Jag kan helt enkelt inte skriva precis vad jag känner längre. De är tråkigt och jag behöver de faktiskt.
Nej usch va deppig jag låter. De är ju helg. Ikväll ska jag och Martin kolla fotboll i Farstorp. Sen blir de troligen en film. Jag är sjukt sugen på chips också men ack. Just de ikväll ska vi gymma också. Martin köpte kort igår så de är lika bra att börja direkt. Jävla vältränad jag kommer bli.
Imorn efter jobbet ska jag ta mig till Markaryd där jag och pat ska kolla fotboll. På kvällen ska jag och Martin titta på Liverpool eller så ska jag me Pat till Malmö och äta langos haha. troligen blir de de första dock. Jag är ganska trött av mig.
Söndag är som sagt loppis i Ballingslöv och sen ska troligen Martin spela match och då ska jag kolla på den. Tur att jag är intresserad av fotboll iallafall.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0