Dagens to-do.

Precis varit på gymmet. Tränade armar, mage, rygg idag. Lyckades också komma ihåg att sola idag. Har ju inte hunnit va på stranden mer ä 3 gånger denna sommaren så solariet kommer väl till pass.
Har fortfarande riktig träningsvärk från min benträning i tisdags. Skönt med en paus från träningen igår.
Snart kommer Martin hem från jobbet med mat till mig. Verkligen perfekt. Riktig mat precis efter träning är exakt vad jag behöver, och alla andra kanske för den delen.
Senare idag ska jag bege mig ner på stan och leta upp något att ha på mig på Lördag. Några förslag? Jag har faktiskt ingen aning och detta gör mig lite konfunderad. Ska också möta upp Patricia för en fika.
PUSS


Bild tagen från hassleholm.se


Kommentarer
Postat av: Emil Mattisson

Hörde det var björket som gällde i helgen! :D Jag ska med dit, hoppas du ska på loppisen också !!!

2008-08-28 @ 15:18:20
URL: http://mrmattisson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0