Park-mys

Park-mysÄntligen funkar det. Jag tror de är fel på mitt internet hemma. För jag är nämligen hos jesper nu. han jag och Persson har ätit pizza och kollat Pirates. Mucho mis.
Igår va trevligt. Marija och Frida kom till mig och så åt vi grillat. Sen bar det av till Robin Christensen. Där va även Emilia, Jessica, Richard och Oskar. Blev en del gamla minnen från högstadiet med den sistnämde. Sen bar det av till Björket. Där träffa jag jeppe och tvingade honom att vi skulle gå hem. Jag mådde inte så bra kan man säga men Jesper var "en gentleman". Ulrik var min vän. Soffan var ljuvlig, så pass ljuvlig att jag sov till kl 3.
Var hemma en stund sen begav jag mig till Jesper igen, denna gången med Persson.
Nu ska jag åka eftersom jesper ska upp tiiiiidigt imorn!
LOVE misar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0